I'm far behind

Heejhej
Känner mig lite deprimerad pga att jag måste till skolan imorgon.. det är sjukt hur den kan bara dra ner ens hunör såhär!

På dagens schema står:
•  
Skriva på Asienresan -usch och fy och blä!
• 
Läsa hemkunskap -lätt som en plätt
• Träna -kommer aldrig att hända ;)
• Gå ut på nån slags runda/promenad -vill ut i det vackra vädret!!
• Baka äppelpaj -I love it ^^
Kolla på reprisen av Gray's anatomy kl 4 -Hur kunde jag missa det i onsdags?
• Kolla på "Herre på täppan" kl 8 -eftersom jag kanske är med (som publik) =)
Hälsa C välkommen hem med ballonger, kramar, pussar & presenter -haha nää inte riktigt så kanske, men jag har saknat henne
• 
Förbereda mig för skolan imorgon - skönhetsmässigt (!) med ansiktsmasker, målade naglar, nytvättat och flätat (?) hår, noppade ögonbryn, you know all that

Och vad har jag hunnit göra? Läsa hemkunskap och jobba lite på Asienresan. Oj vad jag ligger efter! Au revoir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0