Robinson

Heej!
Idre var jättebra! Orkar inte gå in på detaljer direkt, men det var som ett stort träningspass kan jag ju bara säga! Nämen det var riktigt kul =)

Igår hade jag & C lite fest eller "häng" här hemma. Det var riktigt kul!! Jag var lite borta ett tag :P men det var väldigt nice ! Det var jag, C, E, L, och tre tjejkompisar till C på lite tjejmiddag först. Sen kom M och typ sju av hans killkompisar! ;) Riktigt kul säger jag bara!

Men jag känner mig sååå trött idag, vaknade iofs rätt tidigt imorse (vi var tvugna att plocka undan och städa) men nu på dagen har jag soooovigt! Haha, ikväll ska jag bara chilla med familjen =) . Det är faktsikt Robinson nu som jag och mamma sitter och tittar på, tror att det kan vara rätt bra i år när TV4 har tagit över det! Kanske inte kommer följa varje avsnitt direkt men det kan vara kul att kolla på första ! Aja nu börjar det nog snart igen! Ha det bra! Ciao ;)

Kommentarer
Postat av: e

sv: Jaaoo, det var super gött :D synd bara att du inte kunde se dig själv säger jag bara, du skulle skratta - BIG time ! ;)

2009-03-22 @ 13:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0