Just dance

Hejhej =)
Igår hade jag dansuppvisning typ hela dagen (från 13-20) och efter det var jag trött! Idag ska jag också ha två uppvisningar, fast det kommer nog bara bli från 15 till 20, skönt ! =) Annars händer det inte så mycket, har som sagt varit väldigt trött så jag har inte orkat göra så mycket :p. Igår såg jag först 'se upp för dårarna' och sedan 'Butterfly effect' ;). Och det var så sjukt för slutet av Butterfly effect är inte det slutet som jag har sätt förut!! Jag har sett den variationen när han dör i slutet (!), men då den var nerladdad så den kanske var fel variation, äh jag vet inte, konstigt var det! Men det är en grymt bra film iaf , verkligen värd att se, och jag har inte berättat slutet för er, för tydligen så var ju inte rätt slut ;p. Aja, ha det braa , ciao!

Kommentarer
Postat av: thessaaaaaaaan

sv; typ vid sickla, tror ja x) Ja, as svårt.. Och man imorgon är sissta dagen!

Tack så jätte mkt :)

2009-05-10 @ 13:56:13
URL: http://jidzzi.blogg.se/
Postat av: Ep

Jag har sagt till dig förut att det finns 2 slut :p Antar att det du såg igår var den när han ser henne på gatan på slutet? :p den är så bra! men du I call you later, ! <3

2009-05-10 @ 19:14:16
Postat av: Emma

sv: det va riktigt skönt att springa.

men det gäller väl bara att ta tag i det och komma igång, :)

2009-05-10 @ 22:35:16
URL: http://ekallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0