Locktång

Hejsan.
Känner mig på lite bättre humör idag faktsikt =) eller alltså jag ser på allt dåligt som så komiskt :P . Matte nationella del C är iaf avklarat nu, skönt. Ikväll ska jag på Statsteatern med klassen och se typ "5 gånger Gud" , kuuuul    not. Hehe, menmen ;) annars då.. längtar fortfarande grymt mycket till sommarlovet och gymnasiet, ska bli kul och skönt att börja om på nytt =) Längar också till nästa onsdag när vi ska gå på Beyonce, hihihihi. Och sist men inte minst längtar jag till när jag ska ta ut tandställningen. Det blev en hel massa längtar nu, men det är ju mest det jag gör så.. ;P Men nu ska jag nog ta och äta middag ! Puss och hej!

Förresten.. jag tänkte köpa en ny locktång till stora lockar (typ såna som Serena brukar ha i Gossip Girl) ;). Vilken är bäst?

Babyliss Plattång & Locktång 


Kommentarer
Postat av: thessan

vart ska du gå ? (: (gymnasium)

2009-05-07 @ 18:07:59
URL: http://jidzzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0