Sunnyyyy

Heey
Fre-lör var jag och paddlade med klassen, mysigt men det räckte definitivt med en natt ;) Idag har jag solat med Carolina, Hanna och André och bränt mig såklart :p, hehe. Det är så sjukt varmt så man smälter ju nästan!! Men härligt =) Nu är det mindre än två veckor kvar till skolavslutningen och endast nio dagar till balen! :D Ska bli såå himla kul =) Och dagen efter skolavslutningen åker jag och Elin till Gotland också , yeey ! Åh det är så snart nu! Käpte ett par jeansshorts idag från Topshop förresten, snygga och nödvändiga,. Men nu ska jag gå och göra middag, mamma och pappa har åkt till skåne idag och kommer inte hem förrän nästa söndag (när vi ska på Bruce Springsteen konsert btw) så det lär bli en vana för mig att laga mat till mig och C varje dag , haha ;). Aja heeeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0