TAGGAD!

Ååh vad jag längtar till helgen!! Har haft en himla stark fredags känsla idag faktiskt! Vet inte vad det beror på, men hade faktiskt torsdags känsla igår så ;). Nu ska jag snart till tandläkaren, men whiii snart behöver jag inte gå dit mer!!! :D hihi. Imorgon ska jag hänga med min sötaste Andreaa :), på kvällen kommer lite människor till henne. På lördag ska jag som sagt upp tidigt för, ja ni vet (JIMMY CHOO!). Senare på dagen ska jag träffa Freddilicious i think. Och kanske har lite myskväll med Soffi och Agni sen!! Åååh så kul :D I<3weekends. Shit vad taggad jag är!! Juste, har typ bokat London nu! Ska bara skicka in papperna sen åker jag i augusti eller när det nu är! Omg vad kul det kommer bli, hela tvåan i London, LONDON!! Ska bli kul, häftigt & läskigt att ge sig ut i ett  annat land så helt själv, måste ju träna mig om jag ska bo i NYC sen så, shit jag vill bara resa typ överallt nu!! Jag ska göra och se såå mycket i mitt liv, jag tänker inte bara luta mig tillbaka och chilla (kommer såklart göra det ibland också) men jag vill ut, se, uppleva, få erfarenheter och jag tror absolut att den här Londonresan kommer vara ett startskått på det! :) Have a nice afternoon, kisses sweethearts ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0