City girl

Hello :)
Sitter här och drömmer mig bort om alla fina Jimmy Choo grejer i H&M kollektionen, heheh. Om jag skulle köpa allt jag vill ha därifrån räknade jag ut att det skulle gå på cirka 8400 kr!! ;) bra där av mig! Sen prioriterade jag och då blev det cirka 3000 kr, haha. Men nej jag ska inte spendera så mycket, jag ska spara till NYC! Och jaa jag kommer tjata om resan till New York i typ varje inlägg för jag bara älskar det. Mitt hem. Känns faktiskt så, jag vill och ska bo där en dag :). Det är bara något jag vet!! När jag gick där på gatorna blev jag lugn, alla springande människor och tutande taxibilar får mig bara att känna att livet är galet, sprakande livligt och glatt. När jag hör sirener och trafik från mitt fönster här känner jag mig mer en del av något och det är så skönt att höra allt liv, att människor är påväg till och från events. Jag älskar att möta massvis med olika typer av människor varje dag och det gör mig faktiskt inget om någon okänd börjar snacka med mig. Jag kan gå runt på stan själv nästan hur länge som helst och bara titta mig omkring, lyssna på stadsljuden (eller iPod) och se människor åka bil, gå, shoppa eller jobba. Jag känner mig typ aldrig ensam när jag hör alla ljud, dessutom vet jag att jag bara kan gå ut om jag vill se och möta människor. Jag är helt enkelt en pure city-människa. Jag kan inte tänka mig själv bo utanför stan mer, vare sig det är Stockholm, New York, Paris eller något annat, i alla fall inte nu. Jag älskar att känna stadstrycket. Det gör mig taggad, manad och motiverad!

Btw jag lyssnar på Tik Tok igen, omg vad den är bra! Ha en bra fredagkväll, kisses from J! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0