friday night

Hej söta läsare
Håller just nu på att fixa mig inför ikväll. Jag ska till en i min klass fest på Lidingö med Andrea och hennes kusin Julia, kul!! Ska ha på mig mitt nya paljettlinne från Jimmy Choo for H&M, lacklegging, en kort paljett kjol (som ska vara som en fortsätting på linnet eftersom det är för kort att bara ha linnet), Thomas Sabo armband och ringar från H&M. Nice :) Imorgon blir det julmys och så med familjen som sagt, får se vad som händer på kvällen! Men nu ska jag äta sen sminka mig och såå! pussss

Kommentarer
Postat av: elin

hihi ja jag fick ett litet ryck, behöver verkligen nyyya kläder! ;)



Tack så mkt (a) kände för att göra om den lite (a)

Men du, vi hööörs! <3

2009-11-27 @ 20:22:37
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0