Hehe

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? Haha nej.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Jepp..
3. Vad åt du senast? Mackor med skinka :)
4. Har du fått någon komplimang idag? tror inte de :(
5. Har du varit med i en rättegång? Bara tittat.
6. Är du polare med grannarna? Nej, dom hatar mig, jag hatar dom ;p
7. Vilka länder har du bott i? Sverige
8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår med pappa
9. Har du haft en stalker? Njaa
10. Minns du dina/din musiklärares namn? TORE!
11. Hur bra är din syn? riktigt dålig faktiskt, haha
12. Var är dina syskon just nu? Tandläkaren
13. Vad var den senaste drömmen som du minns? Jag var hos min tandläkare och han sa inget om att jag skulle få ta ut tandställningen (jag blev jätteledsen :p)
14. Vem ringde dig senast? Mamma
15. Vilken tid gick du upp imorse? 7.. :/
16. Vad ska du göra i helgen? Återhämta mig
17. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Hej! Nu är biljetterna släppta till New Moon. Köp/reservera din biljett på ..... /SF Bio" hehe ja jag är lite freak.
18. Vem är den senaste kändisen du tog på? ähhh..
19. Vad finns i din bakficka? Inget
20. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov djupt
21. Vad är det första du gör på morgonen? Väljer kläder, vilket kan ta lååång tid :)
22. Vad ska du göra efter det här? Tyvärr franska

Ja kanske liite roligt :) Puss

Kommentarer
Postat av: elin

Du och jag har ju haft en stalker gyu...! Kommer du ihåg danskvällen inför balen? HAHA :)



ps. I helgen vill jag träffa dig! <3

2009-11-04 @ 22:12:31
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0