Helt slut!!

Hej allihopa ;)
Jag är verkligen helt slut! Idag hade jag prov (argumentarande uppsats på engelska), jobbigt beeptest och fystest på idrotten, sen åkte jag hem, jobbade (tjänade 330 kr :D haha), och nu har jag äntligen gjort klart mitt historia arbete :p. Skönt! Nu är det bara matte kvar, men det är lugnt, det ordnar sig.. BTW fikade med min mormor och morfar idag och jag ska troligen ha 16års fest i deras hus 19 december!! Whiii vad kul :). Annars känner jag mig ganska bra faktiskt, inte så överdriver långt kvar till jullovet (=min födelsedag, julafton och nyår!!!) och jag har träffat freddie idag när jag jobbade hihi så mjaa livet är inte på så tok! ;) Nu ska jag göra matte, titta på Gossip Girl i think, sen soooova. Kisses! /Jenn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0