Lill-lördag??

Hola ! :D
Idag gick jag i skolan från typ 8-16, länge tycker jag! Hemma har jag övat på franskapjäsen som vi ska spela upp imorgon ;) ojojoj hahah! Idag/ikväll är det ju "lill-lördag" men det bli ingen direkt partyyy för mig, ska däremot ta och mysa framför Gray's om några minuter, sen ska vi äta middag! ;p läängtar. Till helgen är det ju första advent, fredag blir det nog utgång, och lördag på dagen lite pyssel med familjen (jul-bak, dekorationer, musik osv) myssss :). Lördag kväll blir det kanske också utgång eller träffa nån kompis. Idag är det 4 veckor kvar till min födelsedag!!! Guuud vad det går fort! :p helt sjukt! Nu ska jag förbereda mig för Gray's. Ciao sweeties :)


Saknar USA - Laguna Beach

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0