F A B U L O U S

Heey!
Jag och mamma var utanför H&M sergelgatan kl halv 6 imorse!! Fattar ni vad tidigt?? ;) Men då var vi också 9a och 10a i kön. Hahah. Det var typ bland det sjukaste jag har varit med om, alla människor var typ galna, först och främst var alla så taggade så dom typ darra de sista minutrarna innan kl 10 och när alla väl blev insläppta sprang alla och typ tacklades och bara tog allt dom fick tag i !! Men värst var det på sko&accesoar avdelningen, där fick vi komma in först eftersom vi var först i kön, men man fick bara vara där inne i 10 min så det var KAOS, skor överallt, alla testa och det var typ lika mycket personal där inne som kunder som försökte hjälpa till. Hahah, helt sjukt när man tänker på det, inte för att jag och min mamma var mycket bättre. Eftesom Carolina är sjuk och inte var med så köpte vi typ massor av skor, väskor o kläder till henne för att hon sen skulle få testa och säga vad hon ville ha, så när vi gick där ifrån var fyra stört stora påsar fullpressade med 7 par skor, 6 plagg, 1 armband och 3 väskor! Det var sjukt, folk tittade. Heheh.

Mina inköp blev till sist(efter ett antal om och men och byten med Carolina):
  

Och Carolinas:
   

Och mammas:
   

Kläder/skor vi ska lämna tillbaka (om nån är intresserad, allt är ju slut i butiken :p)
Stl.S&M.Stl.36.Stl.38.Stl.37. Stl.37.

Det var allt, nu ska jag åka hem till Agnes! Puss!


Kommentarer
Postat av: hannah

åhh! jag skulle vilja ha zebraklackarna i str 38. hehe :)

2009-11-15 @ 11:13:35
URL: http://harliehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0