Mörker

Vad det är mörkt ute nu!! I love it! Så otroligt mysigt =). Visst det är härligare med sommar och alla sommarkvällar men jag har absolut inget emot kyla, mörker och vinter för omväxling!! Ikväll blir det som dagt Twilight + New Moon!! Nice..! Idag har jag träffat Fredrika , vi bakade klaaaddkaka!! Hhahah så gott åå mysigt, hör också vintern till!! Mihihi. Förresten idag är det endast 34 dagar kvar till min födelsedag, ååh. Blev också bestämt idag att jag inte åker till Mötesplatsen i helgen så vad ska jag då göra?? ;) hmm i'll think of something... Nu ska jag göra läxor innan jag börjar göra mig iordning!!

Förresten, något annat jag önskar mig mycket är en liten sån här

Jag har fått ett sjuukt sug efter en liten katt på sistone och maine coon är verkligen världens finaste kattras. Åh vad jag saknar att sitta och gosa med en sån liten sötnos... Vill ha!!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Elin

Du ska vara med mig!! I alla fall om jag får bestämma... :)

2009-11-19 @ 23:27:14
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0