Önskelista

Bonjour mes chers amis!
Nu sitter jag här och gör franska läxa, min favoritsyssla!! ;) nädå så VRG:ig är jag inte ;p. Hahah. Kan inte riktigt koncentrera mig, lyssnar lite på Hotel Room Service , jag gillar den faktiskt :). Ikväll blir det Gray's Anatomy, mysigt ! =). Förresten!! nu är det typ dags för mig att gör min önskelisa, fyller ju år om drygt en månad och sen är det jul :D iofs kommer årets lista bestå av väldigt få punkter eftersom jag vill ha peeengar till New York!! I need it! Men än så länge är vill jag ha detta:

• Lackleggins

• Maskara - Diorshow, Lumene Blueberry Volume Mascara  eller Estée Lauder Sumtuous

• Massage/ansiktsmassage/ansiktsbehnadling

• Pengar!!!!




Tre riktigt bra maskaror :)

Trevlig kväll !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0