Paranormal activity

Hej!
Såg Paranormal activity på bio igårkväll, med Carolina, Melker,Sophia o Sanna. OMG vad läskig!! Seriöst, riiiktigt creapy!! (Elin du måste se den!) Idag var en lång dag, gick hemifrån vid 8 och kom hem vid halv 6, lite för länge för min smak, men jag var hos tandläkaren då också.. Ikväll ska jag äta Köttfärssås med spaghetti!! Vad länge sen det var jag åt det!! Gott =). På torsdag är det dags för Twilight+New Moon kväll, vad snabbt tiden har gått. Mihi, kul det ska bli. Nu ska jag plugga & ikväll ska jag och Carolina catch up på Gossip Girl, myys. Puss !

Kommentarer
Postat av: Elin

låter mys :)



Jaa, den måste jag nog se! (fast är fakiskt lite rädd nu förtiden när jag tittar på sånna där filmer...)

2009-11-16 @ 23:20:30
URL: http://elinplahn.blogg.se/
Postat av: hannah

mysigt :)

2009-11-17 @ 18:21:59
URL: http://harliehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0