Fiskeboda

Heej :)
Igår åkte alla ettor på min skola till Fiskeboda på ett litet "läger". Det var mysigt och kul ! Inte sådär överdrivet roligt men sådär lägermyskul ;P mihi. Vi gjorde massor av aktiviteter och uppgifter och grejer , typ doppa huvudet i en skål med vatten och bita i ett äpple och sedan (när man var helt blöt i både ansiktet och håret) dyka ner ansiktet i en skål med mjöl och leta efter godis. Åh så kul. Inte. Hehe, men det var ändå bra.

Jag har börjat umgås en del med en utbytesstudent från New Mexico i min klass. Hon är hur gullig som helst och det är sjukt kul att prata med nån som kommer ifrån en helt annan kultur! Hihi. Min nya klass känns överhuvudtaget väldigt bra =) men nu ska jag fixa med en sak till Chevron! Hon fyller ju 18 om TRE DAGAR! Det är sjuuukt snart, yeey. Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0