Flickan som lekte med elden

Hellåå
Ikväll har jag varit och sett "Flickan som lekte med elden" med mamma, melker, carolina, robert och karolina. Myys var det! Vi tog alla varsin meny med varsin popcorn och läsk, ;) mihi. Efteråt åt vi i Kungshallen och sen missade jag och mamma bussen så vi tog en taxi :p. Pappa skulle ha följt med men eftersom han har stukat till sin fot rejält så måste han gå på kryckor och orkade inte..

I övermorgon är det inspark för VRG! Såååå kul!! Jag och Andrea ska göra oss i ordning här, sen ska vi möta upp några andra och sen drar vi dit! Cirkus tema är det sagt, hmm.. jobbigt att jag inte SÄKERT har bestämt vad jag ska ha på mig :p hehe. Aja, imorgon är det engelska prov så nu ska jag förbereda mig! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0