Love birthdays

Heej :D
Sitter och pluggar matte, det börjar verkligen bli en vana :P. I helgen hade jag sjuuukt roligt! Jag firade min älskade syster Carolinas 18års dag (GRATTIS i efterskott!) i Skåne med massor av hennes kompisar! Även Elin och Fredrika fick komma med! Det var en perfekt fest där alla var lagom dragna ;) mihi. Nu har jag alltså en 18årig storasyster och alla vet ju vad det betyder för mig som är relativt lik henne .. att jag kan låna hennes leg och gå ut såklart! ;D haha. Fast jag får nog ändå vänta liite, jag tror inte att nån går på att jag skulle vara 18 än ;P. Aja nu ska jag fortsätta plugga, snart kommer mamma hem med thaimat också! Puss

Förresten (!) Graattis till min mormor som fyller 63 idag! Hon och morfar är dock i Kalifornien (avundsjuuuk) så vi ska inte fira henne ikväll. Gud vad alla fyller år, om en vecka är det Linns tur :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0