skön kväll

Heej alla
Förra inlägget var inte om något särskilt, bara ett litet ryck ner i humöret :p. Just nu sittar jag här och bloggar och lyssnar på saxy bitch faktiskt, jag gillar den låten riktigt mycket, man blir sjukt taggad! men sen ska jag kanske ner till baren här nere och se lite fotboll, annars stannar jag hemma och kolla satc eller nåt ;)

Ååååh idag åkte Carolina & Melker till London, avundsjuuuk :( ! Dom är där till lördag och bor på nåt jättemysigt fint hotell! Oj vad jag längtar efter att resa.. redan, efter USA haha :p. Jag hoppas på att jag och sis sticker iväg till nåt varmt ställe, typ Canarieöarna på sportlovet :).

ha det braaaa, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0