True blood

Heey ^^
Så vad ska ni göra ikväll? Själv ska jag 22:00 titta på en ny tv serie som heter true blood :D den ska ha varit en insperationskälla till min älskade bok och filmserie Twilight! ;) Så nu ska jag och tjejerna kolla på nåt till 22 och sen blir det en Twilight variant som gäller ;p. Annars känner jag mig väldigt glad, vet inte varför.. bara nåt som kommer och går!! Har köpt Carolinas uggs idag eftersom jag jag vill ha ett par till vintern och hennes är uttöjda för att jag använde dem förra vintern hehe :). Tyvärr börjar jag bli förkyld.. har haft huvudvärk hela dagen och är väldigt snuvig :( hoppas det går över!!

Juste idag köpte jag också biljett till vår inspark på Mango bar, mihi kul. Och jag visade Elin runt i min skola och köpte chai latte , myys. Puss!


Jag och min lilla snygging

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att DU är riktigt snygg måste jag säga, spec på den här bilden! ;)

2009-09-12 @ 17:38:06
Postat av: Anonym

// Plelin

2009-09-12 @ 17:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0