3 ÅR MED BLOGGEN

Idag firar jag och absolutejennifer.blogg.se tre hela år tillsammans! Haha. Vi har haft ett par breakups men det har alltid löst sig. Jag säger inte att det kommer att hålla föralltid men för nuet känns det ganska stabilt. Speciellt med den nya designen och allt, vi har liksom fått en nystart! :D Idag är det också exakt två månader kvar till New York resan, dubble awesome! Och jag har faktiskt inte haft någon lektion än idag, förutom DISA (typ kurs i liv och stress osv) så jag börjar inte förrän tjugo i två då jag har en jympalektion! Wehoo. MEN jag var hos tandläkaren nu på morgonen (inte min tandreglerare utan folktandvården) och jag hade tydligen två hål!!! Hur fasiken har det gått till?? Jag har aldrig haft hål i tänderna tidigare i mitt liv, ska dit om två veckor och laga det ena, ajaj... Aja, nu ska jag äta frukost! Puss

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis på treårsdagen! ;)



Kramar, Sofia

2010-04-14 @ 20:56:11
URL: http://lifeofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0