Citizen of the world

Sitter hemma och lyssnar på härlig musik som Hide and Seek, Come away with me och Whatever it Takes. Jag är också inne och kollar på skolor långt bort här ifrån. Åh jag vill bara åka och uppleva så mycket nu. Jag kan inte vänta tills jag åker till London i höst. New York resan med C kommer verkligen bli sommarens höjdpunkt! Nu ska jag fortasätta drömma mig bort tills jag verkligen måste börja plugga, pussen!


Vart jag än vill bo i världen vet jag att jag alltid vill vara nära denna most amazing girl

Kommentarer
Postat av: Agnes Koikeroinen

Neeej jag längtar inte tills du åker till London..... :( <3

2010-04-15 @ 21:46:02
Postat av: Jennifer

åååh Koiki du får komma och hälsa på varje helg så ska vi ha an awesome time där :D hih <3

2010-04-16 @ 20:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0