GLAD PÅSK

Jag är nere i Skåne och jobbar och det är inte mycket tid för annat, hehe. Sova, jobba, äta, jaa typ det! Idag är det ju påskafton men har inte känt av det så himla mycket. DOCK fick jag och Carolina påskägg med awesome chocklad, 40 dollar och...  biljetter till Lady GaGa konserten 7 maj!!! Aaaah det kommer bli så bra!! Vi var på Beyonce exakt samma datum förra året tror jag så det blir skitbra, hihi ! Har ni förresten lagt märke till min supersnygga nya header?? Den kan verkligen inte jag ta cred för utan det är helt och hållet Sophia från http://sharksonheels.blogg.se/ !!! Nu måste jag sova, ska ju upp kl6 imorgon, zzzzz.. pusss

COOLA GAGA!


Kommentarer
Postat av: elin

jaa den har vi lagt märke till! Eller jag har i alla fall det :-) Supersnygg!



var inte borta för länge nu, saknar dig!

2010-04-04 @ 00:21:07
Postat av: Koikeroinen

Snyggt!!!!! Jag fick också vara med i bakgrunden där! Hihihi! Ha det bäst! Pussilago! <3

2010-04-04 @ 11:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0