I think the whole world's addicted to the drama

Igår var en sjukt rolig kväll!! Jag och Gabriella (som går i parallellklass på VRG) gick hem till mig när vi slutade och började ducha, fixa oss och åt middag. Efter ett tag kom Bree, Andrea, Terese och Sonja till oss och förade lite! Sen åka alla vi tjejer plus Rebecka till Palme i vår klass som hade lite gathering av mest VRGare. Vi dansade loss och hade skitkul! När jag Gabbi och Bree kom hem till mig igen var vi tvugna att göra lite casadias för vi var ju så hiimla hungriga, hahaha. Idag har jag och familjen börjat packa och kört över lite grejer till nya lägenheten, hihi. Men nu måste jag skynda mig, ska iväg och äta middag med Jojje och Agnes på Rice! PUSS


Jag med underbara tjejerna Bree och Gabriella, fler bilder kommer nog!

PS. Rubrik: Where is the love? - Black eyed peas

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ååh, hade så gärna velat äta med er ikväll! Svarade lite för sent på Agnes sms bara, dumma mig. Hoppas ni har det så trevligt så!



Kramar, Sofia

2010-04-24 @ 19:26:50
URL: http://lifeofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0