New hair due

Har ätit middag med snygga tjejerna från www.sharksonheels.blogg.se plus C dårå! Mysigt, nu har Sophia precis klippt Carolinas hår och jag håller på att planera min nästa klippning. Jag hade faktiskt tänkt att klippa av ganska mycket, typ 20 cm. Men har ju rätt långt hår så man skulle kunna säga att det kommer bli "långt kort hår" eller "kort långt hår" hehe. Tänkte faktiskt också på då om det finns möjlighet att sälja håret (??) Haha, låter ju lite sjukt men det är ju ganska trevligt att det faktiskt kan användas till något istället för att slängas och så kan man ju få lite pengar för det! Ska kolla upp det. Jag ska också göra blondare slingor igen till sommaren! Nu ska snart tjejerna ut och jag blir tyvärr kvar hemma, jaa onice! Men min dag kommer också. Nu ska jag chilla lite med sharxen och car! Pussen


Carro+Sharx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0