You're my person

Hektiska dagar det här är alltså! Igår hade jag matteprov, vilket jag tror gick ganska bra, känns mycket bättre än det förra! Imorgon har jag geografi redovisning, aaah... Och om en vecka och en dag flyttar vi, hm kanske borde börja packa? Fast ingen annan har ju det så varför skulle jag! Hehe.. Alltså jag vet inte varför men jag har glömt hur man lägger in Youtube klipp i blogginlägg, haha jaja retard, men seriöst kan nån hjälpa mig? Vill ju lägga in massor av sköna låtar! Hihi. Jag har blivit smått obssesed med gamla Black Eyed Peas låtar igen, älskade dem i 6an, typ mina idoler då! Nu måste jag nog börja med geografi har ju sjuitit upp det i flera veckor så.. hhehe. Pusssar sötisar


Alltså jag kan ju bara inte vänta tills vi åker till Manhattan, igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0