att ha sommarlov

Har precis kommit hem från träning, aerobics sköönt. Eller nåt. Hehe. Igår tränade jag, fikade med morbror mamma o farbror och sedan kom Elin hit lite spontanigt, vi gick på stan, åt thai vid Norrmälarstrand och tittade på skräckfilm. Ganska sent deckade vi i min soffa till sex and the city, som vanligt..... henne kommer jag sakna!! Glömde att nämna mitt lilla chiiilllihäng jag hade hos mig i söndags, mest guys från klassen det var nice. Innan det lunchade jag också med Agnes o Jojjii! Träffade Elin i måndags också hihihih. Idag träffade jag Alexandra o Sofie på 60, niicie. Whiiihi. Ikväll blir det mys med mamma. Imorgon blir det återträff med några stsare, på kvällen kräftskiva med agnes jojje o massa andra! På lördag blir det nog middag och en tur hem till Alexandra. Åh. Längtar till alltihop. Nu ska jag hoppa in i duchen. PUSSXXXXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0