ELIN 17

Whihiii grattis till elin som fyller 17 år idag!! Och till min morbror som fyller 33! Hihi. Ikväll ska jag hem till Elin på middag och sen ut med henne och ses amies peut-être?? Jag har tyvärr åkt på världens förkylning vilket gör allt lite jobbigt... Ville haft en stor brunch här imorgon för alla mina stackars kompisar som börjar skolan på måndag men det blir inget pga att jag lyckas bli sjukt nu.. Usch. Men på tisdag ska min mammi o pappi ut o äta middag eller något sånt (de firar 20årig bröllopsdag hihi) så då ska jag nog ha en middag för mina friends istället! I veckan ska jag också förbi VRG nån dag o säga hejdå till folk jag inte kommer träffa utanför skolan också ska jag till Hersby för att hälsa på agnes o jojje en dag! Nästa lördag ska vi fira mammas, morbrors, carolinas o mormors födelsedagar hos mormor & morfar, blir liksom sista grejen med släkten innan jag drar. Mer har jag inte planerat för veckan, ska ta det som det kommer. See yaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0