Herregud jag ska flytta

Det har nog inte blivit riktigt på riktigt innan men nu har jag verkligen insett det. Jag ska lämna min familj, mina vänner, mitt hemland, min trygghet och flytta!

Jag fick ner mitt brev från Svenska Skolan igår från Sthlm där jag fick min värdfamilj!!! Jag ringde dem och pratade med värdmamman ganska länge, hon lät supertrevlig och berättade massor om deras familj! Hon hade också skickat ett mail till mig för några dagar sedan (kollar ju inte min mail här) där hon berättade jättemycket! Jag ska t.ex. ha två småbrorsor!!!!! Hiihihi. Hur ska det gå?? Jag är van vid att ha en storasyster! Familjen bor i ett hus och har en labrador! Pappan är ute och reser mycket med jobbet men mamman jobbar inte! En av bröderna är 94a vilket jag hoppas blir kul :D Den andra är 9 år! Och grannen ska också ha en tjej från Svenska Skolan så får hoppas att hon är skön så man kan hitta på saker tillsammans! Mer orkar jag inte skriva men det känns iaf väldigt bra med familjen. Kan ju inte veta hur de är innan jag träffat dem men jag tror nog det bli bra hehe! Pratar med Bree om hela grejen just nu, hon har ju erfarenheter av det här så känns bra att prata med henne, saknar den tjejen sjukt mycket!!!

Idag åkte Fredrika till Kambodja.. Ringde henne igår och snackade ett tag, känns inte riktigt konstigt och jobbigt än, jag har nog inte förstått att hon verkligen har åkt...

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Elin

iiih jag är så glad för din skull! Och en aning avundsjuk... Och lite ledsen. Jag kommer ju SAKNA dig!



Men du kan räkna med att jag kommer komma och hälsa på! MINST 1 gång, hi hi.



<3

2010-08-03 @ 23:59:00
URL: http://elinplahn.blogg.se/
Postat av: Mamma

Satsa på nioåringen!

2010-08-10 @ 22:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0