i övermorgon...

Nu är det inte långt kvar till hemgång!! Och sedan efter skolan igår har jag inget skolarbete kvar, soooft! Så idag har jag varit i westfield och uträttat lite ärenden hihih. Ikväll blir det nog sova rätt tidigt, känner mig utmattad. Jag fick precis skolfotona förresten, hehe, eh ja, fint.. Idag har jag också ätit lunch med hermela som är här och hälsar på sin systar, ååh vi hade lite att ta igen :). Nu ska jag kolla på senaste avsnittet grey's.. elleer kanske börja packa...? oj ångest. Men äsch! 17 ÅR OM ÅTTA DAGAR JU! xx

Kommentarer
Postat av: Elin

Tittade på bilden i inlägget uder och jag tycker att din längd du har på håret nu är skitsnygg! Ville bara säga det, hihi. <3

2010-12-16 @ 21:21:40
URL: http://elinplahn.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0