iPod

Ikväll har jag varit o sett Harry P 3an hos cammi! Det var niice, fast den inte är en av de bättre. Jag har fått låna Olivias iPod idag, och ska ha den ett litet tag, hoppas jag hihi! I alla fall framtill jul :) Jag dör nämligen utan musik, hur tråkigt är det inte att gå eller åka buss själv utan iPod? Nää det går ju inte, har fått gå med mobilen vid örat o lyssna på min urgamla musik o låtsas att jag pratar i telefon, hehe, har bara gjort det ett par gånger.. Så jag fick i alla fall låna Olivias gamla iPod idag, hon har en iPhone, flera iPods, en iPad o allt vad det är så den var lite spare!! Men den räddade mig o jag hittar massa musik jag gillar, ååh ett återseende av Från och med du till exempel! Free Fallin' och We are the people! Lovely. Du är bäst Olivia! Nu ska jag sova! Eller kanske lyssna lite på musik, hihi. godnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Gah, 3an är ju typ bäst!!

2010-12-09 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0