Morgontid över?!?

Hehe oj jag brukar aldrig ha tid över att göra något på morgonen, men det hade jag idaag av olika anledningar.. Har hänt lite på senaste tiden, nämligen så att jag ska byta värdfamilj, inte av någon jättestor anledning men ska nog inte ta det här. I alla fall, bytte väldigt mycket fram o tillbaka men till sist gick jag på ett säkert kort och ska bo med en jättetrevlig kvinna/tant på 45-50 år. Det är ett jättebra läge och det känns rätt för mig. Det som är så himla tråkigt är bara att jag inte längre kommer på granne med Lisa... inga fler impuls Grey's möten på kvällen.. Eller det kanske jag kan ordna iaf hihi. Nu ska jag lyssna på julmusik o göra mig iordning! xx


Åå om 10 dagar är både jag o freddi tillbaka i sverige (jag om 9). Har inte träffat henne sedan början av augusti när vi hängde i Skåne o hade kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0