Tillbaka hemma

Åh vad det känns bra att vara här i mitt rum igen och bara njuta över att vara hemma o nära familjen. Det var däremot förjävligt att ta sig hem, först ställdes mitt och cammis plan in!! Vi fick panik och skippade skolavslutningen för att dra direkt till heathrow och se om vi kom på ett annat plan. Där fick vi först ett plan som skulle gå kl 9, alltså 5 och en halv timmar ifrån när vi kom dit... Men efter vi blivit ännu argare, när två andra tjejer från sverige lyckats få platser på planet kl 6, gick cammi fram och drog till med några fake tårar så vi också fick platser, hahah! Det var helt sjukt roligt.. Så jag kom hem i fredags kväll och det var ju  tur med tanke på att alla som bokat biljetter efter fredag är fast i london eftersom heathrow har stängt ner pga "snöstormen" uusch vad jag tycker synd om de som inte kommer hem... de har ingen aning om när de får ett flyg till sverige!!! Speciellt tur är det för mig eftersom jag bokade om mitt flyg från lördagen till fredagen...

I fredags hade jag i alla fall mys med familjen och satt uppe ett tag och pratade. I lördags mötte jag agnes och jojje för en gammal hederlig lunch, ååh. Sen blev det en liten tur på stan med agnes!! Efter det åkte jag med family till mormor o morfar sa hej hihi. Och idag har jag haft familjedag då vi har firat fjärde advent med att köpa julgran, julpynta, baka julgodis o grejer och ätit julmat! Det är så mysigt och kul att vara hemma så jag blir galen. Jag lär mig uppskatta allt jag annars tar för givet så himla mycket. Nu liggar jag här och lyssnar på Van Morrison på pappas iPod (som jag nu fått låna heheh). Imorgon blir det "jag är hemma + jag fyller år snart" middag, ska bli sjukt kul! pusshej!!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Så myselimysk

2010-12-28 @ 01:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0