Vad jag bryr mig om nu är dina armar om mig, även om jag vet att jag måste glömma dig

Igårkväll (måndag) hade jag en jättebra kväll! Maten blev god och det var så himla kul att se alla igen, jag hade askul. Säger tack till alla som gjorde kvällen så bra!!! Cami sov hos mig tills idag så imorse städade vi sedan blev det frukost framför How I met your mother. Annars har jag inte gjort mycket idag, åt middag hos farmor. Imorgon blir det tagga inför jul o födelsedag, ska slå in paket, rimma, ta en tur på stan och såå, har saknat sthlm jättemycket. Men nu måste jag sova för imorgon kommer carro dra upp mig vid 7 för att se julkalendern.. ojoj. puss o godnatt!


Lite julpynt och vårt fina pepparkakshus vi gjorde i söndags hihi. Tog bilden från camillassommar.blogg.se

Rubrik: Kärlek är ett brev skickat tusen gånger - Håkan Hellström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0