10 orsaker

10 orskaer att hata idag
- Min gruppresentation gick inte överdrivet bra..
- Min huvudvärk är inte riktigt över..
- Min buss på hemvägen gick sönder på något konstigt sätt..
- Jag råkade dra sönder mina jeans..
- Jag har matte B prov imorgon som jag måste plugga plugga plugga till..
- Jag har engelska inlämning på onsdag som jag måste skriva..
- Jag har ätit müsli som jag får ont i magen och huvudvärk av..
- Det är så kallt så att mina kinder fryser till is..
- Skolan allmänt..
- Bree var sjuk..

1 orsak att älska idag
- Mina grannar som hatar oss och som klagar så fort vi låter en liten pytte gnutta (de som alltså gör så att vi inte kan ha folk här) ska flytta!!!

Kommentarer
Postat av: terese

2010-02-15 @ 20:09:52
Postat av: terese

fyfaan :(:( ibland är livet inte kul!! känner samma sak.....

2010-02-15 @ 20:10:25
Postat av: Anonym

HAHAHAH! 'Bree var sjuk'

2010-05-27 @ 20:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0