ELLE

Hallå igen! Eftesom jag har varit i London i tre dagar har det inte blivit något bloggande.. London var i alla fall sjukt nice, en dag gick vi bara runt i de mysiga områdena, typ SoHo och Mayfair, (eftersom vi alla redan har varit på turistattraktionerna, det var min tredje gång där!) vi var på Abercrombie och jag köpte en parfym! Ni vet den som de har i butikerna? Den som gör att man känner på lukten att man är påväg mot en Abercrombie butik typ 100 m innan man är där! Den i alla fall, jag tycker den luktar alldeles jätte väldans gott!! Det är ju en herr parfym i grunden I think, men den är för både tjejer och killar och den suits me well!

Den andra dagen åkte vi ut till Richmond för att kolla på min future skola och jag säger bara att jag kommer trivas!! Svenska skolan i London har flyttat, så från och med i år är den i Richmond University! Jättemysigt, ett äkta universitets område med en gammal byggnad men jättefräsha lokaler, ett stort biblotek med ett Starbucks o.s.v.! Gud jag kan knappt vänta till jag ska åka! Och själva Richmond staden/orten är bara så mysig! Små butiker blandat med kedjor som: Gap, Topshop, Oasis och Gant! Och det tar typ 30 min till centrala London! Fattar ni hur kuuul???

Ikväll blir det myskväll, har precis ätit och sitter och läser ELLE medan jag väntar på Elin som är på ingång! Jag gillar ELLE riktigt mycket faktiskt, köpte den påväg till London, fast mina favoriter är Glamour och Cosmo, me looove them! Men eftersom det var Jennifer Aniston (en av mina favorit skådespelerskor) på framsidan på ELLE var jag tvungen att ha den! Jag älskar verkligen tjejtidningar, allt ifrån sminktipsen, till de tre sidor långa intervjuerna, till kärlekstips, modeinspiration, säsongens kap, o.s.v.! Jag läser verkligen vartenda ord! Hihi oh I love it! Jag blir exalterad varje gång jag vet att jag ska få läsa en ny sådan tidning! Haha yepp I'm a geek.. :p Aja nu ska jag återgå till repotaget om Paul Smith, som för övrigt är min pappas favorit märke, (oj vad det blev mycket favorit saker nu!) Have an awesome evening!


Kommentarer
Postat av: hannah

Åh vad kul!!! Gud vad avundsjuk jag blir :( när åker du, efter sommar? :)

2010-02-06 @ 10:59:07
URL: http://harliehannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0