En flickas dröm

Jag upptäckte nyss när jag tittade på lite klipp från VS's fashion show 2009 att de hade lite Kings Of Leon tema, jag visste när jag såg den på TV att Use Somebody var med, med typ Sex On Fire tänkte jag inte på.. alltså den showen är verkligen så himla cool, älskar att Black Eyed Peas är med 2009 också! Det måste vara typ alla tjejers dröm att få vara med. Nu sitter jag bara här och lyssnar på lite olika King Of Leon låtar. Jag vet att min söta vän Elin alltid har lyssnat på dem, men jag har aldrig riktigt gett dem en chans förrän typ nu och me likie! Men tyvärr så kallar plikten, idrottläxa väntar.. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

knocked up är också jättebra! Vi satt ju och lyssna på dom hela bussresan upp till Idre, remember? Tihi <3

2010-02-23 @ 00:02:24
URL: http://elinplahn.blogg.se/
Postat av: elin

Det var bara ett G-prov och superenkelt! Så det kändes bra faktiskt :-)

2010-02-23 @ 17:49:54
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0