Frankrikekänsla!

Nu är jag nere i Skåne och internet fungerar i alla fall på min pappas dator! Det tog ett tag att åka ner hit och påvägen hann jag lyssna på en väldig massa musik och stötte på massa "Frankrike låtar", de som var stora när jag var i Juan les Pins i sommras! Ville bara lägga in de 3 största här! Puss & godnatt!

   
*

 


* Första gången jag hörde den här var på radion i bilresan när vi blev upphämtade av vår värdpappa från bussen i Antibes, hahah. Det var typ symboliskt för den följde med hela resan sen verkligen!

Alla de här låtarna har jag haft så sjuukt kul till, vilka minnen! Kanske inte det jag brukar lyssna på vanligtvis men det är bara så Frankrike!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åååh, vilka minnen!

2010-03-07 @ 19:56:05
URL: http://lifeofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0