Hatar att vara sjuk..

Jag har varit sjuk hela dagen igår och idag.. Jag har eller kanske har haft hög feber och känt mig allmänt hängig, nere och trött. Förhoppningsvis går jag till skolan imorgon, vill ju vara med på skolan Alla Hjärtans Dag! Ah jag hatar verkligen att vara sjuk, dessutom måste man ta igen MASSOR i skolan!! :( Jag skulle faktiskt kunna bryta ihop vilken sekund som helst, så stressad och slutkörd känner jag mig.. Men ska försöka bita ihop! Nu ska jag fortsätta med svenskan. Hoppas ni har haft två bättre dagar än mig! Puss


Åh jag älskar låten och scenen och.. the OC!

Kommentarer
Postat av: Elin

Gulle!



Jag håller en tumme för att du ska bli frisk snarast! <3

2010-02-13 @ 12:28:02
URL: http://elinplahn.blogg.se/
Postat av: Agnes

Åhhh vilken härlig scene!!! I love it! Vad heter låten?? <3

2010-02-14 @ 14:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0