I love college

Ikväll är det ganska så obestämt vad jag ska göra, har lite olika alternativ, kanske åka ut till Lidingö på någon fest med Agnes och Jojje, kanske åka till Nacka och vara med Elin och hennes kompisar som ska ut nånstans, kanske följa med Fredrika till Söder eller vart hon skulle eller bara ha filmkväll med Andrea och Terese! Men jag vet inte vad :/ Men ska i alla fall äta hemma och sen göra mig iordning med Freddie, sen får vi se om jag kunde följa med henne eller hur det blir! Ganska spännande i alla fall, vet verkligen inte hur kvällen kommer sluta men är sjukt taggad! ;) Puss!


Gillar den här låten, den är så skön (och tänker på Greek, om ni har sett det, när jag hör den)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0