Kyla i Sthlm

Idag var det verkligen iskallt i Stockholm igen, usch på det! Men träffade Agnes och Soffi på dagen, vilket alltid livar upp mig!! De är så söta och får mig alltid på bra humör! Jag och Agnes hade en riktigt rolig stund när vi var påväg från min skola hem till mig, t-banan och bussarna var försenade och det var helt kaos, det vart så fel och konstigt att det vart komiskt! Hahah! Ska äta middag med dem och två andra STS tjejer, Jonna och Cornerlia, imorgon på Koh Phangan, ett Thailänskt ställe på söder, det sägs vara skitbra!! Kommer bli så myyspys! :) Sedan kanske jag går ut, vi får se hur jag mår! Ikväll är jag i alla fall hemma så att jag mår riktigt bra imorgon, ska träffa Elin på dagen! Pussar




















Jag och finaste Agnes hos henne!! :)


Jag och sötis Sofia hos Agnes!! (Kul att jag gör typ exakt samma pose, hahah men orkar inte bry mig)

Kommentarer
Postat av: Sofia

LIKE!

2010-02-19 @ 21:14:42
URL: http://lifeofsofia.blogg.se/
Postat av: Agnes

Jaaa, det var toppen! Vi får göra om det :)<3

2010-02-20 @ 02:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0