This sucks, yeah it's fucked up!

Gud jag är och har varit så borta idag att jag totalt glömt att det är fettisdagen!!! För sjutton en av mina favoritdagar på året! ;) nämen har haft allmänt en dålig dag. Så har det kännts ofta senaste veckan..? hmm.. Men idag var det speciellt dåligt, hade nämligen mitt första matte B prov och jag tror att jag totalt körde.. iaf fick jag max G+ eller max max max VG-... Det känns så himla konstigt bara, matte har aldrig varit något problem för mig.. Aah blir arg bara jag tänker på det! När jag satt där inne och skrev förstod jag inte om jag fick en blackout eller om jag var helt dum i huvudet! Jag blev så sjukt stressed, har aldrig kännt så på ett prov förut, jag satt lixom och var helt förvirrad, undrade vad det var för fel på mig, varför jag hade så himla svårt! Jag blev arg och samtidigt ledsen, inte ovanligt dock att VRGare blir ledsna på prov eller tillfällen man får tillbaka prov eller så, vet inte hur många gånger man har hört att folk har börjat gråta eller blivit helt galna.. Nej, det är tyvärr inte bara rykten som cirkulerar runt VRG Opl, även om det folk säger kan vara överdrivet ibland. Men i alla fall så sa i princip alla andra när vi kom ut från provrummet att de också hade haft skitsvårt med provet, vet inte om det är sånt som folk bara säger men aja. Nu ska jag gå och se How I met your Mother, pussar.

PS. Rubrik: VIP - Kesha

Kommentarer
Postat av: elin

Ja det blev jättegott! Man MÅSTE tydligen ha kinesisk soja i, den är extra salt, tror det var därför det blev så misslyckat på hajken haha... :-D



ps. Även om det kanske inte gick riktigt lika bra som det brukar göra för dig på ma-prov, så är jag säker på att det gick bättre än vad du tror! <3

2010-02-16 @ 22:37:15
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0