Val inför framtiden

Jag håller just nu på att välja kurser inför 2an och 3an, ska in på fredag. Egentligen vet jag inte hur stor roll det spelar om jag väljer att lägga psykologi första eller andra terminen i 2an för jag ska ändå åka iväg och jag antar att de har lite andra regler där. Men jag väljer också mina individuella val och jag har valt Matte C (ska läsa helår i 2an), Matte D (ska läsa helår i 3an) och Scenisk Gestaltning (teater), det var så kul på draman nu i 1an och det kan vara skönt och kul med en inte alltför seriös kurs i 3an! Speciellt med all jobbig matte, jag läser det mest för meritpoängen. Nu ska jag i alla fall börja plugga matte, sen samhälle! Puss!

PS. Låten från OC klippet är Something Pretty med Patrick Park! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dig med! snart vill jag leka igen... tihi

2010-02-18 @ 21:06:26
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0