Knock you down

Känner mig rätt bra faktiskt, det brukar jag inte göra på måndagseftermiddagar. =) Jag kom på nu förresten att när jag träffade Fredrikas kompisar i helgen fick jag reda på att en av hennes närmaste kompisar också ska åka till London nästa läsår och gå i svenska skolan! whii :D då kommer jag känns någon! Pratade också med Brunner i min klass idag, som också hade planer på att dra till London och det verkar som att hon också kommer åka!! Yeey känns bra att känna några även om man vill träffa massa nytt folk! Hihi, så det är braa! Nu ska jag pluggga....... Puss! /Jennifer

ps. Rubrik: Knock you down - Kanye West, Ne-Yo, Keri Hilson

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej fina du! Dej vill jag träffa snart igen!

2010-01-18 @ 22:26:29
URL: http://elinplahn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0