Meet me halfway

Sitter och jobbar på en samhällsinlämning, det går rätt så bra! Sen ska jag börja jobba lite med en franskauppsats, ojojoj!! Hahah. Jag hade min sista dramalektion idag (VRGs vårtermin börjar på mån) kändes lite sorgligt faktiskt, har varit riktigt kul och avslappnande! Imorgon ska hela VRG Opl gå och se våran egen skolmusikal Dracula! Det läggs varje år ner otroligt mycket tid och energi på skolmusikalen, det är treorna som gör allt, och då menar jag allt, scenen, kläderna, marknadsföringen (i år sitter det skyltar om det på ställen som NK, i tunnelbanorna och sergels torg), spelar, sjunger, dansar osv. Ni kanske har sett reklam för den? Det sitter lite överallt! Iaf, i år är den ovanligt stor, kända människor som Kristian Luuk och Carina Berg ska gå och se den har jag hört! Ganska coolt tycker jag ;). Heheh. Men nu ska vi hämta Carolina på jobbet, puss!

ps. Rubrik: Meet me halfway - Black Eyed Peas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0