Skolångest

Idag har jag en sån där dag när jag inte har lust för nånting, jag vet inte om det är för att jag har ångest över skolan som börjar om en vecka eller för att jag dom senaste dagarna har suttit uppe alldeles för länge och kollat på film/serier. Men jag piggade på mig lite iförmiddags och gick ut och träffade Terese ett tag, så det känns lite bättre. Men jag känner ändå nu - det finns ingenting som jag vill göra. Därför väljer jag att ligga och titta på Scrubs, jag har börjat gilla det riktigt mycket!! Sen kommer mamma hem med massa sushi också, då blir jag glad! Imorgon ska jag fira jul med mammas sida! Det ska bli härligt och mysigt. På onsdag ska jag nog träffa Fredrika, :). Och torsdag eller fredag vill jag träffa Andii, hon har varit borta för länge nu! Men men det var ju alldeles jättetråkigt att läsa. Jag ska nog lägga upp lite mer bilder från USA i somras, ni kanske är trötta på att se bilder på det men jag orkar inte bry mig cause I love it. See you honeys!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0