All the things I deserve for being such a good girl

Jag kom på att många kanske inte vet vad jag gör just nu, jag bloggar bara om att jag jobbar hela tiden, hehe. I onsdags (dagen efter jag haft lite fotbollskväll o chillkrök i lägenheten btw) flög jag ner till skåne där min familj har ett Kafferosteri och sommarhotell, och jag ska stanna här till 7 eller 8 augusti, knappt 4 veckor från nu, och jag jobbar i princip varje dag med servering av frukost, städ, inchecking osv! Det är kul, men segt ibland. Men jag samlar ju pengar till avbetalning av New Mexico resan så..! Idag har jag o Carrie varit vid Sandhammaren när vi var lediga, myyys, men jag brände mig lite (ovan solare) haha. Nu lägger jag in lite bilder från avskedsfesten (förkvällen/grillingen vid vattnet), puss!

               

PS. Rubrik: Underneath your clothes - Shakira

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0