Ending of an era

Idag har jag sagt hejdå till Bree.. känns helt sjukt. Hon åker o vi kommer inte alls kunna ha den kontakten som vi har haft (prata i telen minst två gånger om dagen o smsa typ hela tiden) längre... Jag vill ju berätta för henne så fort det händer nåt hallåå.. Tur att skype o facebook finns iaf. Men det var inte ett roligt hejdå, jag är kankse känslig men några tårar kom ju.. Nu är jag helt ensam hemma också för sis åkte imorse, men ska nog åka ut till Agnes ikväll.

Min o Brees avskedsfest var iaf väldigt lyckad!!! Fick lite presenter av folk som jag blev très très glad för!:) Igår städade jag lite med Bree o var hemma hos henne o chilla! På kvällen åkte jag till Lidingö för fest hos Agnes! Och idag har jag då sagt hejdå till min sötaste american friend... Och efter det har jag gått lite på stan med Hermela! Nu ska jag fixa lite här hemma, puss


Gonna miss you, soul sister


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0