New Mexico i höst!!

Igårkväll bokade jag flyg till New Mexico på höstlovet!!! Aah shit vad kul det ska bli att hälsa på Bree!! Jag vill ju dock åka hem till Sthlm också någon gång innan jullovet för att träffa alla andra, men jag har någon studiedag som jag tänkte åka hem på. Någon gång nu i juli ska det komma hem ett brev till mig där det står vilken värdfamilj jag får och vilka kurser jag ska läsa i London, jag är sjukt spänd! Jag tror att min farbror får skicka ner det brevet hit när det kommer, man måste ju kolla.

Nu har jag jobbat i cirka fyra timmar, jag är trööttt. Men ska bli en ganska lugn dag så jag kan nog gå och sova om några timmar. Skönt. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0