Say hello to the girl that I am

Jaaa nu är Freddie i Skåne och imorgon efter jobbet ska jag till hennes ställe och sova där (ledig tisdagar) !!!!! :D Har saknat den damn roliga tjejen, har ju inte sett henne sen kvällen C tog studenten!!. Nu (mån, tis, ons) är det ju Kiviks Marknad här nere på Österlen också, så på tisdag eftermiddag/kväll ska jag och Freddie bli upphämtade av Carolina och hennes kompis Jessica och möta upp Ludvig (en kille som bor här nere och jobbar med oss) vid Kivik så ska han visa oss runt! Det är tydligen en riktig fest även bland folk i vår ålder, niiice! På fredag ska Freddie och hennes kompisar Isabelle och Evelina åka till Köpenhamn också, och jag har i princip övertalat mami o papi att någon ska ta mitt skift så jag kan hänga på yeeeey! Love

Btw. På fredag när jag träffar Freddie kommer bli sista gången jag träffar henne på nästan ett år.. Hon åker till Kambodja den 3e och stannar way to long! Förhoppningsvis ska jag hälsa på henne, men ändå... Usch jag blir deppig, kommer sakna henne helt sjukt mycket.. Alla bara lämnar landet.. (ska jag säga, hehe).

PS. Rubrik: Overprotected - Britney Spears

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0